Gipset äntligen borta

Fyra veckor har gått sedan jag ramlade med cykeln och bröt min vänster handled. Och igår var jag ut till Sunderbyn och fick gipset borttaget.

  Handleden efter fyra veckor i gips. Lite smalare, svagare och väldigt torr…

Att ha gips har varit ganska jobbigt, speciellt att vara vänsterhänt och ha vänsterarm gipsad. Jag har haft en del problem med skav, varit och bytt gips två gånger och tillfixat en gång.

Under dessa veckor har jag haft två tentor, men bara skrivit en. Bytte gips samma dag som den jag inte skrev och fick svårt att skriva efter det.

Idag har jag börjat skriva igen och testade att äta med vänster hand. Det går framåt även om det fortfarande känns konstigt att inte ha gips.

Categories: Livet, Studier | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

